Ile pośrednik zapłaci za pozyskanie oferty?
Czyli 50x1000=50tys.
Jak kto woli. Tylko że i tak matematyka jest nieubłagana.
1. Przynajmniej jak na razie 85 biur nieruchomości jest bardzo zadowolonych.
2. Swoją marką nie będę pozyskiwał dla innych firm klientów, bo nie mogę kontrolować ich jakości wykonania.
Jak kto woli. Tylko że i tak matematyka jest nieubłagana.
1. Przynajmniej jak na razie 85 biur nieruchomości jest bardzo zadowolonych.
2. Swoją marką nie będę pozyskiwał dla innych firm klientów, bo nie mogę kontrolować ich jakości wykonania.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 12:20 przez tobru, łącznie zmieniany 1 raz.
Z postu wyżej;)
Co tu dużo pisać. Nie opłacałoby się zapłacić pośrednikowi 50zł za ofertę pośrednictwa?
Myślę że jednak bardzo byłoby to opłacalne;)
Nie jestem pośrednikiem, nie działam na zasadzie prowizji. Daje tylko możliwość reklamy dzięki której można pozyskać nawet do 1000 ofert pośrednictwa. Za każdy pakiet biura płacą tyle ile uważają za opłacalne.
Jak na razie w ciągu 5 dni 90 biur nie miało problemów ze zrozumieniem tego.
Co tu dużo pisać. Nie opłacałoby się zapłacić pośrednikowi 50zł za ofertę pośrednictwa?
Myślę że jednak bardzo byłoby to opłacalne;)
Nie jestem pośrednikiem, nie działam na zasadzie prowizji. Daje tylko możliwość reklamy dzięki której można pozyskać nawet do 1000 ofert pośrednictwa. Za każdy pakiet biura płacą tyle ile uważają za opłacalne.
Jak na razie w ciągu 5 dni 90 biur nie miało problemów ze zrozumieniem tego.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 14:00 przez tobru, łącznie zmieniany 1 raz.
Tobru, coś mnie podkusiło, żeby zajrzeć na Twoją stronę, aby zobaczyć reklamy tych "85 biur, które skorzystały z oferty";) i powiedz mi jak to jest - najpierw chcesz zarabiać na współpracy z agencjami nieruchomości a teraz robisz akcję przeciwko nam?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 1:15 przez mat1984, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 maja 2012, 22:35
To jest zawracanie dupy. Banery to reklama wizerunkowa. Na reklamę wizerunkową stać tylko te biura, które mają największą płynność finansową i mogą lokować nadwyżki w reklamę która nie musi przynosić wymiernych rezultatów. Ja jak byłem jeleniem inwestowałem w banery w drukowanej wyborczej dział nieruchomości i guzik z tego miałem, chociaż tą gazetę czytają dziesiątki tysięcy osób z klasy średniej. Z tego że ktoś kliknie na baner nic nie wynika, bo wejść na stronę agencja z małego miasta może mieć 20 tys. miesięcznie, a przyjmować 8 naprawdę wartościowych ofert w miesiącu. Trzeba inwestować w reklamę nieruchomości klientów, żeby je sprzedawać. Klienci przed zgłoszeniem nieruchomości do biura patrzą, w jaki sposób biuro opiekuje się tymi ofertami, które już ma. A najlepszą reklamą jest profesjonalna usługa.
Trzeba się kilka razy zastanowić gdzie robić reklamę wizerunkową. Nieprzypadkowo Bracia Strzelczyk mają wielki szyld na Placu Konstytucji, a nie w slumsach.
Nigdy bym nie zamieścił oferty na portalu promującym akcję stop pośrednikom, bo na stronie akcji piszą paszkwile na pośredników. Reklama wizerunkowa biura pośrednictwa na stronie promującej akcje wymierzone w pośredników to jakaś schizofrenia. Pośrednicy, od których już wziąłeś pieniądze powinni zażądać zwrotu pieniędzy, bo ich oszukałeś.
Tobru, w kodeksie cywilnym nie ma umowy wynajmu, tylko jest najem. Załóż sobie jeszcze poradnikwydzierżawy.pl to będzie nowy wielki koncern medialny, wyeliminujesz Infor i Agorę:)
Trzeba się kilka razy zastanowić gdzie robić reklamę wizerunkową. Nieprzypadkowo Bracia Strzelczyk mają wielki szyld na Placu Konstytucji, a nie w slumsach.
Nigdy bym nie zamieścił oferty na portalu promującym akcję stop pośrednikom, bo na stronie akcji piszą paszkwile na pośredników. Reklama wizerunkowa biura pośrednictwa na stronie promującej akcje wymierzone w pośredników to jakaś schizofrenia. Pośrednicy, od których już wziąłeś pieniądze powinni zażądać zwrotu pieniędzy, bo ich oszukałeś.
Tobru, w kodeksie cywilnym nie ma umowy wynajmu, tylko jest najem. Załóż sobie jeszcze poradnikwydzierżawy.pl to będzie nowy wielki koncern medialny, wyeliminujesz Infor i Agorę:)
Reklama do klasy średniej, a reklama do właścicieli wynajmowanych mieszkań to dość spora różnica.
Oczywiście że usługi pośredników, nie byłyby reklamowane wraz z usługami konkurencyjnymi. Chociaż hmmm.... wolny rynek lepsza oferta wygra.
> i powiedz mi jak to jest - najpierw chcesz zarabiać na współpracy z agencjami nieruchomości a teraz robisz akcję przeciwko nam?
Bo już nie chce współpracować z agencjami nieruchomości. Tym bardziej jeśli sami nie widzieliście sensu takiej współpracy. To o co chodzi?
Oczywiście że usługi pośredników, nie byłyby reklamowane wraz z usługami konkurencyjnymi. Chociaż hmmm.... wolny rynek lepsza oferta wygra.
> i powiedz mi jak to jest - najpierw chcesz zarabiać na współpracy z agencjami nieruchomości a teraz robisz akcję przeciwko nam?
Bo już nie chce współpracować z agencjami nieruchomości. Tym bardziej jeśli sami nie widzieliście sensu takiej współpracy. To o co chodzi?