Przyszłośc i perspektywy zawodu rzeczoznawcy ??

Wycena nieruchomości, rzecoznawcy majątkowi i kandydaci na rzeczoznawcę. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
konrad
Posty: 1
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:16

Post autor: konrad » 22 paź 2008, 21:50

Witam mam zamiar zostać w przyszłości rzeczoznawcą nieruchomości, pracuję jako makler jednak licencja pośrednika nie interesuje mnie tak bardzo jak osoby zajmującej się wyceną. Zastanawia mnie jak może wyglądać przyszłość w tej branży i jakie ma ona przed sobą perspektywy?. Wiem że jest wiele czynników których nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić i przewidzieć, jednak ciekaw jestem Państwa opinii na ten temat.

andy1909Z
Posty: 535
Rejestracja: 23 lis 2007, 8:53

Post autor: andy1909Z » 07 lis 2008, 9:43

Ryzyko jak wszędzie - tylko zdać bardzo trudno i długa droga.

mnich
Posty: 160
Rejestracja: 17 sty 2008, 10:46

Post autor: mnich » 07 lis 2008, 10:39

Jestem pośrednikiem i funkcjonuje na rynku warszawskim od 10 lat i niestety nie napawa mnie optymizmem sytuacja na tym rynku nie będę teraz się użalał nad tą sytuacją , ale równolegle obserwuje rynek rzeczoznawców i myślę , że panuje na nim największy porządek byle kelner czy handlarz mięsem nie otrzyma uprawnień rzeczoznawcy , żeby zostać rzeczoznawcą trzeba naprawdę się napracować i nie można uzyskać uprawnień z nadania jako osoba ubiegająca sie o licencję przeszedłem 3 etapowe postępowanie przed "Komisją Weryfikacjną" i nie było łatwo spełnić ich oczekiwania , a teraz wstyd byle pętak skończy prywatnę szkółki kupi symulacje i otrzumuje licencje ,oby to sie jak najszybciej skończyło , kiedy i pośrednicy będą zakwalifikowani jako wolny zawód.Być rzeczoznawcą majątkowym to coś więcej niż dostać licencję pośrednika. Każdy kto zna ten zawód , to wie że ma on szerokie perspektywy rozwoju. Rozgadałem się trochę może niepotrzebnie.

martyniq77
Posty: 87
Rejestracja: 02 mar 2008, 21:31

Post autor: martyniq77 » 07 lis 2008, 15:00