Wymiana doświadczeń, wzory dokumentów, sposoby prowadzenia biura nieruchomości, informacje bieżące, archiwizacja dokumentów, licencje, opisy programów do obsługi biur nieruchomości. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
-
imported_W
- Posty: 125
- Rejestracja: 29 gru 2004, 12:58
Post
autor: imported_W » 16 maja 2005, 17:30
- dokumenty tożsamości sprzedających i kupujących (ewentualnie pełnomocnictwa),
- prawomocne postanowienie sądu o nabyciu praw spadkowych (w przypadku spadku),
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o opłaceniu podatku od spadku,
- aktualny odpis z KW, protokół z badania Ksiąg Wieczystych, zbiór dokumentów,
- akt notarialny nabycia własnościowego prawa do lokalu,
- zaświadczenie z biura ewidencji ludności o braku zameldowania,
- zaświadczenie od wspólnoty mieszkaniowej lub zarządcy o nie zaleganiu z opłatami,
- potwierdzenie o opłaceniu podatku od nieruchomości i opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste
Czy o czymś zapomniałem?
imported_W
-
Agula
- Posty: 86
- Rejestracja: 22 lut 2006, 20:17
Post
autor: Agula » 15 lis 2006, 8:57
tylko może wyjaśnimy, co to znaczy "lokal własnościowy" bo jest to chyba błędne określenie?
Domyślam sie że chodzi o nieruchomość lokalową z założoną ksiegą wieczystą?
Może sie czepiam szczegółów ale prawidłowe nazewnictwo jest bardzo ważne przy pisaniu symulacji na egzamin
pozdr A.
Agula