Warsztaty radzenia sobie z trudnym klientem

Imprezy lokalne i ogólnopolskie dotyczące rynku nieruchomości.
meetingfactory.pl
Posty: 17
Rejestracja: 08 paź 2007, 13:08

Post autor: meetingfactory.pl » 23 lip 2010, 13:56

[b:eb2d1549e5][u:eb2d1549e5]Warsztaty radzenia sobie z trudnym klientem[/u:eb2d1549e5][/b:eb2d1549e5]


PROGRAM SZKOLENIA
1.Próba klasyfikacji trudnych klientów 2.Błędy tworzenia ocen 3.Elementy komunikacji interpersonalnej: sztuka zadawania pytań, parafraza, klaryfikacja 4.Trening asertywnych zachowań: radzenie sobie z krytyką, asertywna odmowa, obrona swoich praw 5.Złość- mity i fakty: radzenie sobie ze złością 6.Konflikt- wprowadzenie: metody rozwiązywania konfliktów, style reakcji na konflikt, etapy rozwiązywania konfliktu 7.Stres- wprowadzenie: style reakcji na stres, metody radzenia sobie ze stresem

PROWADZąCA
Beata Kuchnik
Psycholog. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Kierunek - Psychologia Społeczna. Specjalności: psychologia twórczości i trening twórczości oraz psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa. Współpracuje z Federacją Gospodarki Nieruchomościami

[b:eb2d1549e5]22-24 września 2010
HOTEL SASANKA***
ul. Słowackiego 4, SZKLARSKA PORęBA[/b:eb2d1549e5]



cena szkolenia: 990 PLN/brutto (w cenę szkolenia wliczono: dwa noclegi w pokoju dwuosobowym, materiały szkoleniowe, imienne certyfikaty, wyżywienie, indywidualne konsultacjei, kolacja integracyjną przy grillu)

cena opcjonalna: 690 PLN/brutto (cena bez noclegów i kolacji obejmuje szkolenie, indywidualne konsultacjei, materiały szkoleniowe, imienne certyfikaty oraz obiady)

Kurs (piętnaście godzin) premiowany zaświadczeniem wydanym na podstawie § 6 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 kwietnia 2008 r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez zarządców nieruchomościami, rzeczoznawców majątkowych oraz pośredników w obrocie nieruchomościami(Dz. U. nr 80, poz. 475)

Szczegóły i formularze: http://www.meetingfactory.pl/?id=288

ODPOWIEDZ