Zatrudnianie pośrednika

Wymiana doświadczeń, wzory dokumentów, sposoby prowadzenia biura nieruchomości, informacje bieżące, archiwizacja dokumentów, licencje, opisy programów do obsługi biur nieruchomości. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
anne9
Posty: 1
Rejestracja: 09 lut 2011, 16:20

Post autor: anne9 » 09 lut 2011, 16:41

Witam wszystkich,
Otwieram biuro nieruchomości jako osoba bez licencji.
Chciałabym się poradzić odnośnie wynagrodzenia dla zatrudnianego przeze mnie pośrednika:
Proponuję umowę o pracę na cały etat za nadzorowanie wszystkich transakcji oraz 60-70% prowizji od tych, które przeprowadzi on sam, lub umowę o pracę na jakąś część etatu, 10% od wszystkich transakcji biura za nadzór a 60-70% o tych, które on przeprowadzi sam od a do z.
Czy jest to dobra oferta zatrudnienia?
Proszę o opinie.
I jeszcze kilka pytań, będę bardzo wdzięczna za pomoc:
czy umowa firmy z pośrednikiem powinna zawierać jakieś szczególne zapisy?
jeżeli bym zatrudniała 2 pośredników to czy na umowach pośrednictwa należy wpisywać 2 numery licencji?
pośrednik musi mieć ubezpieczenie, a czy ja jako firma powinnam mieć swoje osobne?
Pozdrawiam.

Milo
Posty: 300
Rejestracja: 24 lut 2010, 14:56

Post autor: Milo » 10 lut 2011, 9:34

60-70 % i będzie Ci się to kalkulować - nie wierze ???

Arture
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2008, 14:52

Post autor: Arture » 16 lut 2011, 23:21

Anne9 - nie bierz się za to, a jak juz musisz to wszyscy idziemy u Ciebie posiedzieć w biurze, wziąść podstawę i od czasu do czasu 60-70% prowizji /netto czy brutto?/.

RP_INVEST
Posty: 16
Rejestracja: 22 lut 2011, 0:44

Post autor: RP_INVEST » 22 lut 2011, 1:32

he, he ale dobre :)

ODPOWIEDZ