Statystyki ogłoszeń na portalach

Wymiana doświadczeń, wzory dokumentów, sposoby prowadzenia biura nieruchomości, informacje bieżące, archiwizacja dokumentów, licencje, opisy programów do obsługi biur nieruchomości. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
kapsel1963
Posty: 8
Rejestracja: 05 sty 2012, 4:43

Post autor: kapsel1963 » 18 lut 2012, 10:00

Witam
Od jakiegoś czasu działam na Warszawskim rynku nieruchomości, wprowadziłem do oferty naszego biura multimedialne prezentacje. Mam około 50 ofert które osobiście przyjąłem i reklamuję je jako video i wirtualne wycieczki, Czy uważacie że około 200 wejść na moje oferty w ciągu 24 h to dobry wynik czy nie? Dotyczy to portalu otodom o innych na razie nie wspomnę. podaje wam link do przykładowej oferty na portalu http://otodom.pl/index.php?mod=show&insId=12401866
Zaznaczam że nie jest to autopromocja, reklamować swoje oferty mam gdzie, ale chciałbym poznać waszą opinię i tyle
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 12:41 przez kapsel1963, łącznie zmieniany 1 raz.

BADA
Posty: 57
Rejestracja: 06 paź 2011, 12:52

Post autor: BADA » 21 lut 2012, 16:22

Nie oglądałem innych tylko te co podałeś jako link.
Dziś jest 21 luty i masz 35 wyświetleń od 15.
Czy to rekord świata?
Dla mnie to wynik poniżej oczekiwań.
Nie sadzę aby wpływał na to zamieszczony film tylko taki jest rynek.
O wejściu do oferty decyduje nie tyle filmik a
1. oferta atrakcyjna cenowo
2. oferta promowana na początku listy
3. dobre zdjęcie główne na liście.

Co do zdjęć 360st. Dla mnie system jest niedopracowany.
- zdjęcia zniekształcone a sama prezentacja długo się wczytuje.

Lepsze byłyby zdjęcia artystyczne oddające klimat mieszkania i dobry film reklamowy HD.
Ale ja nie jestem zainteresowany tym wynajmem.

mat1984
Posty: 57
Rejestracja: 22 paź 2010, 19:12

Post autor: mat1984 » 22 lut 2012, 0:31

Popieram opinię BADA. W ofercie liczy się przede wszystkim cena. Wirtualne wycieczki itp. może wyglądają fajnie, ale zastanawiałbym się nad tym czy na dłuższą metę jest to opłacalne. Co z tego, że będzie się miało świetne zdjęcia, filmiki itp. skoro cena mieszkania będzie odbiegała od średniej ceny transakcyjnej w danym regionie o 20-30%? Mogę się założyć, że szybciej sprzedało by się mieszkanie w atrakcyjnej cenie zamieszczając ofertę nawet bez zdjęć w pierwszym lepszym bezpłatnym serwisie ogłoszeniowym ;)

ODPOWIEDZ