Wymiana doświadczeń, wzory dokumentów, sposoby prowadzenia biura nieruchomości, informacje bieżące, archiwizacja dokumentów, licencje, opisy programów do obsługi biur nieruchomości. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
-
adamwroclaw
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 mar 2012, 12:37
Post
autor: adamwroclaw » 05 kwie 2012, 9:43
Witam, niedawno zacząłem pracę w jednym z wrocławskich biur nieruchomości, w ciągu miesiąca pozyskałem, przynajmniej jak dla mnie, dużą ilość ofert ( najem i sprzedaż około 20 ofert ) i mam pytanie jak radzicie sobie z kojarzeniem ofert, zapamiętywaniem ich treści? Czy macie jakieś sposoby, możecie coś podpowiedzieć, czy staracie się pracować na ograniczonej ilości ofert? Mam nadzieję że moje pytanie jest zrozumiałe
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
adamwroclaw
-
damcar27
- Posty: 134
- Rejestracja: 02 kwie 2007, 0:04
Post
autor: damcar27 » 05 kwie 2012, 10:11
sam pozyskałem około 400 ofert i wszystkie pamiętam (domy, działki, mieszkania, ośrodki wczasowe)
damcar27