Materiały do pracy licencjackiej z nieruchomości

Jeśli Twój problem nie jest związany z rynkiem nieruchomości - to najlepsze miejsce do dyskusji
Wiewiora
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2007, 11:19

Materiały do pracy licencjackiej z nieruchomości

Post autor: Wiewiora » 10 maja 2007, 11:54

Witam! Jestem Studentka III roku-piszacą pracę licencjacką z nieruchomosci. Moim tematem jest: " Rola ANR w gospodarowaniu nieruchomsciami skarbu panstwa" Nie mam zielonego pojecia jak sie do tego zabrac...Czy mozecie mi pomoc? Nie mam za bardzo do kogo sie z tym zwrocic...jezeli chodzi o materialy mam ich niewiele, poniewaz niewiele moglam znaezc na ten temat w ksiazkach i innych pozycjach z litatury. Posiadam raporty itd. Chodzi mi o pomoc nie w napisaniu ale w naprowadzeniu na dobra droge ...to bardzo wazne...z gory dziekuje

PiotrW
Site Admin
Posty: 1506
Rejestracja: 28 sie 2006, 9:13

Post autor: PiotrW » 10 maja 2007, 12:14

Przede wszystkim proszę zebrać najważniejsze, aktualne akty prawne normują działanie ANR, a więc:
1. Ustawę o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
2. Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Agencji Nieruchomości Rolnych,
3. Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa i ich części składowych, warunków rozkładania ceny sprzedaży na raty oraz stawek szacunkowych gruntów,
4. Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania przetargów na dzierżawę nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa

Jeżeli nie dysponuje Pani tymi rozporządzeniami i ustawą proszę podać maila to Pani prześlę.

OperaOlejowa
Posty: 4
Rejestracja: 18 lis 2021, 9:06

Pomocy!!!!!

Post autor: OperaOlejowa » 18 lis 2021, 10:20