Strona 1 z 1

: 18 lut 2012, 10:00
autor: kapsel1963
Witam
Od jakiegoś czasu działam na Warszawskim rynku nieruchomości, wprowadziłem do oferty naszego biura multimedialne prezentacje. Mam około 50 ofert które osobiście przyjąłem i reklamuję je jako video i wirtualne wycieczki, Czy uważacie że około 200 wejść na moje oferty w ciągu 24 h to dobry wynik czy nie? Dotyczy to portalu otodom o innych na razie nie wspomnę. podaje wam link do przykładowej oferty na portalu http://otodom.pl/index.php?mod=show&insId=12401866
Zaznaczam że nie jest to autopromocja, reklamować swoje oferty mam gdzie, ale chciałbym poznać waszą opinię i tyle
Pozdrawiam

: 21 lut 2012, 16:22
autor: BADA
Nie oglądałem innych tylko te co podałeś jako link.
Dziś jest 21 luty i masz 35 wyświetleń od 15.
Czy to rekord świata?
Dla mnie to wynik poniżej oczekiwań.
Nie sadzę aby wpływał na to zamieszczony film tylko taki jest rynek.
O wejściu do oferty decyduje nie tyle filmik a
1. oferta atrakcyjna cenowo
2. oferta promowana na początku listy
3. dobre zdjęcie główne na liście.

Co do zdjęć 360st. Dla mnie system jest niedopracowany.
- zdjęcia zniekształcone a sama prezentacja długo się wczytuje.

Lepsze byłyby zdjęcia artystyczne oddające klimat mieszkania i dobry film reklamowy HD.
Ale ja nie jestem zainteresowany tym wynajmem.

: 22 lut 2012, 0:31
autor: mat1984
Popieram opinię BADA. W ofercie liczy się przede wszystkim cena. Wirtualne wycieczki itp. może wyglądają fajnie, ale zastanawiałbym się nad tym czy na dłuższą metę jest to opłacalne. Co z tego, że będzie się miało świetne zdjęcia, filmiki itp. skoro cena mieszkania będzie odbiegała od średniej ceny transakcyjnej w danym regionie o 20-30%? Mogę się założyć, że szybciej sprzedało by się mieszkanie w atrakcyjnej cenie zamieszczając ofertę nawet bez zdjęć w pierwszym lepszym bezpłatnym serwisie ogłoszeniowym ;)