Warsztaty radzenia sobie z trudnym klientem

Imprezy lokalne i ogólnopolskie dotyczące rynku nieruchomości.
Meeting Factory
Posty: 2
Rejestracja: 14 lut 2011, 11:05

Post autor: Meeting Factory » 14 lut 2011, 11:22

Warsztaty radzenia sobie z trudnym klientem

TERMIN

6-7-8 kwietnia 2011 r.

MIEJSCE

HOTEL LIVAL, ul. Młodzieży Polskiej 10-12, 80-512 Gdańsk

W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie kurs organizujemy w jednym z najpiękniej zlokalizowanych hoteli
w Polsce. Hotel Lival umiejscowiony jest tuż przy plaży, a wszystkie pokoje zapewniają widok na fale Bałtyku.

CENA

1190zł lub 790zł (bez noclegów)

GRUPY ZAWODOWE

? zarządcy nieruchomości ? pośrednicy w obrocie nieruchomościami ? rzeczoznawcy majątkowi

OSOBA PROWADZąCA

BEATA KUCHNIK, psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Specjalność: psychologia twórczości i trening twórczości oraz psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa. Współpracuje z Federacją Gospodarki Nieruchomościami

PROGRAM DOSKONALENIA

Trudny klient to ktoś niegrzeczny, niecierpliwy lub agresywny. Kontakt z nim oznacza stres, zmęczenie, bezsilność lub złość. Dlaczego jedni mają samych trudnych klientów a inni miewają ich tylko czasami ? Co robić jeśli chcemy obsłużyć trudnego klienta? Jak nie tracić panowania nad sobą i nie nastawiać się negatywnie do trudnego rozmówcy? Jak nie dać sobą manipulować, nie dać się

ODPOWIEDZ