Warsztaty radzenia sobie z trudnym klientem
TERMIN
6-7-8 kwietnia 2011 r.
MIEJSCE
HOTEL LIVAL, ul. Młodzieży Polskiej 10-12, 80-512 Gdańsk
W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie kurs organizujemy w jednym z najpiękniej zlokalizowanych hoteli
w Polsce. Hotel Lival umiejscowiony jest tuż przy plaży, a wszystkie pokoje zapewniają widok na fale Bałtyku.
CENA
1190zł lub 790zł (bez noclegów)
GRUPY ZAWODOWE
? zarządcy nieruchomości ? pośrednicy w obrocie nieruchomościami ? rzeczoznawcy majątkowi
OSOBA PROWADZąCA
BEATA KUCHNIK, psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Specjalność: psychologia twórczości i trening twórczości oraz psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa. Współpracuje z Federacją Gospodarki Nieruchomościami
PROGRAM DOSKONALENIA
Trudny klient to ktoś niegrzeczny, niecierpliwy lub agresywny. Kontakt z nim oznacza stres, zmęczenie, bezsilność lub złość. Dlaczego jedni mają samych trudnych klientów a inni miewają ich tylko czasami ? Co robić jeśli chcemy obsłużyć trudnego klienta? Jak nie tracić panowania nad sobą i nie nastawiać się negatywnie do trudnego rozmówcy? Jak nie dać sobą manipulować, nie dać się