Witam wszystkich Forumowiczów.
Jestem tu nowy - zalogowałem się w celu uzyskania - jeśli będziecie Państwo na tyle uprzejmi - porady w kwestii prawnej na temat zaistniałej u nas sytuacji.
Uprzejmie proszę zatem o poradę, z góry serdecznie za każdy wpis dziękując.
Aby uniknąć ponownego opisywania sytuacji przeklejam poniżej pismo, które wysłaliśmy do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Je w nim dokładnie opisana zaistniała sytuacja.
Uprzejmie proszę o przeczytanie tego pisma i udzielenie nam porady w następującej kwestii: Czy przedstawiony w piśmie Wniosek jest zasadny? Jak wygląda ta kwestia pod katem prawnym? Czy mam prawo do żądania przedstawionego w Piśmie?
Poniżej moje Pismo z opisem sytuacji:
Szanowni Państwo.
Zwracamy się do Państwa z przedstawionym poniżej Wnioskiem. Podkreślamy, iż ze względu na nieposiadanie przez nas na tę chwilę wiedzy na temat stanu prawnego zaistniałej sytuacji (wiedzę tę zamierzamy nabyć w niedługim czasie), prosimy, aby Pismo niniejsze traktować jako Prośbę i Wniosek do uczciwego rozpatrzenia, a nie jako kategoryczne żądanie.
Jak doskonale Państwo wiecie, w sierpniu 2013 roku zamieniliśmy z Państwem [
Prośba o poradę
Szanowni Forumowicze:
Rozumiem, że napisałem bardzo długiego posta i nikomu się nie chce czytać, ale jeszcze raz uprzejmie proszę o podpowiedź, jeśli kto co wie...
Streszczam problem do jednego pytania:
Czy administracja ma prawo naliczać nam czynsz za czas, w którym lokal ze względów technicznych nie nadawał się do zamieszkania?
Podpowiedzcie, plisss
Pozdrawiam serdecznie.
Koli.
Rozumiem, że napisałem bardzo długiego posta i nikomu się nie chce czytać, ale jeszcze raz uprzejmie proszę o podpowiedź, jeśli kto co wie...
Streszczam problem do jednego pytania:
Czy administracja ma prawo naliczać nam czynsz za czas, w którym lokal ze względów technicznych nie nadawał się do zamieszkania?
Podpowiedzcie, plisss
Pozdrawiam serdecznie.
Koli.