Start swojej Firmy
[quote:5806fefd5d="judas;3991"]Nie powiem, żeby w/w przedstawione realizacje WWW powalały na kolana ;-([/quote:5806fefd5d]
Bo nie powalają, ale czego spodziewać się za 650,- netto??? Naprawdę niezła strona, która powala zaledwie na jedno z kolan, kosztuje około 12 tys. (znajomy właśnie niedawno taką zrobił). Co do keyland, to moim zdaniem na początek zupełnie wystarcza - no chyba że ktoś wkłada stówkę na start.
Bo nie powalają, ale czego spodziewać się za 650,- netto??? Naprawdę niezła strona, która powala zaledwie na jedno z kolan, kosztuje około 12 tys. (znajomy właśnie niedawno taką zrobił). Co do keyland, to moim zdaniem na początek zupełnie wystarcza - no chyba że ktoś wkłada stówkę na start.
[quote:ab07be9209="qwert;3990"]Te adresy otrzymałem od tej firmy w ramach przykładowego portfolio (prezentacji kilku z dotychczasowych dokonań - to tak zamykając temat "podażowca" 
http://www.astor-nieruchomosci.pl
http://www.astra-krakow.com/
http://www.dlugosch.olsztyn.pl
http://gringo.com.pl/
http://groka.net
http://max-dom.pl
http://www.mbs-nieruchomosci.pl/
http://www.styl.krakow.pl
http://www.koloseum.nieruchomosci.pl
http://www.tyszka.pnet.pl/[/quote:ab07be9209]
Dzięki za info
pozdrawiam
galined

http://www.astor-nieruchomosci.pl
http://www.astra-krakow.com/
http://www.dlugosch.olsztyn.pl
http://gringo.com.pl/
http://groka.net
http://max-dom.pl
http://www.mbs-nieruchomosci.pl/
http://www.styl.krakow.pl
http://www.koloseum.nieruchomosci.pl
http://www.tyszka.pnet.pl/[/quote:ab07be9209]
Dzięki za info
pozdrawiam
galined
[quote:d3f477d6be="id6833;4032"]strony wyżej zaprezentowane; żenuła:); brak zdjęć, opisy przy większości ofert:)))); niestety wiele biur nie wie, iż strona internetowa, to ich wizytówka. Jeszcze bardzo, bardzo dużo profesjonalizmu brakuje wielu kolegom w naszym zawodzie:([/quote:d3f477d6be]
Dla porównania proponuję abyś wskazał znane Tobie lepsze strony.
Jeśli korzystać to z najlepszych, taka jest moja zasada.
pozdrawiam
galined
Dla porównania proponuję abyś wskazał znane Tobie lepsze strony.
Jeśli korzystać to z najlepszych, taka jest moja zasada.
pozdrawiam
galined
[quote:67d2d343b9="id6833;4032"]strony wyżej zaprezentowane; żenuła:); brak zdjęć, opisy przy większości ofert:)))); niestety wiele biur nie wie, iż strona internetowa, to ich wizytówka. Jeszcze bardzo, bardzo dużo profesjonalizmu brakuje wielu kolegom w naszym zawodzie:([/quote:67d2d343b9]
Z całym szacunkiem, ale podana przez Ciebie strona również zdecydowanie nie powala... Ale fakt że o niebo lepsza od tamtych
Z całym szacunkiem, ale podana przez Ciebie strona również zdecydowanie nie powala... Ale fakt że o niebo lepsza od tamtych
Strona jest dla klientów, nie dla znajomych, dlatego musi być przede wszystkim czytelna i funkcjonalna. Mało interesuje potencjalnego klienta pies właściciela lub jego wykształcenie medyczne, mało istotne są również zdjęcia wnętrza biura - a to zdaje się być tematem przewodnim podanej przez Ciebie strony. Zatem fajnie pochwalić się taką stroną teściowej, ale nie to jest przecież ideą strony. Polecam www.marcom.nieruchomosci.pl - strona zwięzła, rzeczowa i bez zbędnego dla potencjalnych klientów natłoku mało istotnych informacji. Zakup nieruchomości wiąże się z: kredytem, lokalizacją (mapa), notariuszem, przepisami prawa - tych informacji będzie szukał Twój klient. Jeśli dorzucisz do tego jeszcze jakieś newsy z rynku i wzory umów pośrednictwa, będzie wniebowzięty - gwarantuję Ci to.
Co do Twojej strony to na szybko: jeżeli " bardzo szeroki zakres usług od..." to przydało by się do... ; Biuro prowadzi działalność a nie intensywny rozwój (co najwyżej może się intensywnie rozwijać) ;
Co do Twojej strony to na szybko: jeżeli " bardzo szeroki zakres usług od..." to przydało by się do... ; Biuro prowadzi działalność a nie intensywny rozwój (co najwyżej może się intensywnie rozwijać) ;
Zgadzam się z Kolegą, iż strona internetowa biura jest przede wszystkim dla klientów. Zgadzam się również z tym, że powinna być ona czytelna i funkcjonalna. Dziwię się natomiast, że Kolega skupił się w swojej ocenie na informacjach dotyczących samego biura, czy pracowników zupełnie pomijając kwestię opracowania ofert. Zapewniam, iż właśnie prezentacja nieruchomości jest jednym z najważniejszych elementów strony www, które mają skłonić potencjalnego klienta do tego, by zgłosił się właśnie do nas i za naszym pośrednictwem dokonał transakcji. Już Platon zauważył, iż „obrazy rządzą marzeniami a marzenia czynami”. Dlatego bardzo ważnym elementem przy opracowaniu oferty jest dobry materiał zdjęciowy (na stronie Kolegi tego nie uświadczysz- mała ilość zdjęć, fotografie wykonane aparatem bez obiektywu szerokokątnego- to duży minus). Nie mniej istotny jest opis nieruchomości. Powinien składać się z dwóch części: z szablonu, gdzie można zapoznać się z podstawowymi parametrami technicznymi i stanem prawnym nieruchomości oraz opisu uwzględniającego atuty oferty (np. wygodny, przestronny pokój dzienny, ustawna kuchnia, etc.). Na stronie Kolegi nie można dowiedzieć się czy forma władania lokalem to własność czy spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu; czy grunt to własność czy użytkowanie wieczyste. To są bardzo często istotne informacje dla naszych klientów.
W swoim wywodzie Kolega zauważa, iż nabycie nieruchomości wiąże się min z kredytem; na stronie www.nkop.com.pl przy każdej ofercie podana jest przykładowa rata kredytu wraz z informacją o osobie zajmującej się doradztwem kredytowym. Na stronie Kolegi nie udało mi się ustalić żadnych informacji z zakresu finansowania nabycia nieruchomości ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez bank.
Jeśli chodzi o umieszczanie na stronie biura wizytówek notariuszy, informacji z zakresu prawa- można- tylko w jakim celu? Chyba tylko po to by osoba mogąca być potencjalnym klientem Kolegi miała dokładne instrukcje jak sama ma przeprowadzić transakcję (z pewnością będzie wtedy wniebowzięta). Sposoby przeprowadzenia transakcji (tj poruszanie się w przepisach prawa) czy ustalenie notariusza, u którego zostanie zawarta umowa to jest przecież praca pośrednika. Nie jestem również zwolennikiem zamieszczania na stronach wzorów umów na pośrednictwo. Z bardzo prostej przyczyny: pewne zapisy potencjalny klient może źle zinterpretować- przestraszy się i nie przyjdzie do biura. Inna sprawą jest to, iż prowadząc rozmowę z klientem w biurze mogę wynegocjować korzystniejsze warunki umowy niż te ze wzorca.
Na koniec: jeżeli kogoś nie interesuje „pies właściciela lub jego wykształcenie medyczne” to przecież nie musi klikać zakładki „Nasz Zespół” Z doświadczenia wiem jednak, że klienci lubią wiedzieć komu mają powierzyć załatwienie swoich spraw.
W swoim wywodzie Kolega zauważa, iż nabycie nieruchomości wiąże się min z kredytem; na stronie www.nkop.com.pl przy każdej ofercie podana jest przykładowa rata kredytu wraz z informacją o osobie zajmującej się doradztwem kredytowym. Na stronie Kolegi nie udało mi się ustalić żadnych informacji z zakresu finansowania nabycia nieruchomości ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez bank.
Jeśli chodzi o umieszczanie na stronie biura wizytówek notariuszy, informacji z zakresu prawa- można- tylko w jakim celu? Chyba tylko po to by osoba mogąca być potencjalnym klientem Kolegi miała dokładne instrukcje jak sama ma przeprowadzić transakcję (z pewnością będzie wtedy wniebowzięta). Sposoby przeprowadzenia transakcji (tj poruszanie się w przepisach prawa) czy ustalenie notariusza, u którego zostanie zawarta umowa to jest przecież praca pośrednika. Nie jestem również zwolennikiem zamieszczania na stronach wzorów umów na pośrednictwo. Z bardzo prostej przyczyny: pewne zapisy potencjalny klient może źle zinterpretować- przestraszy się i nie przyjdzie do biura. Inna sprawą jest to, iż prowadząc rozmowę z klientem w biurze mogę wynegocjować korzystniejsze warunki umowy niż te ze wzorca.
Na koniec: jeżeli kogoś nie interesuje „pies właściciela lub jego wykształcenie medyczne” to przecież nie musi klikać zakładki „Nasz Zespół” Z doświadczenia wiem jednak, że klienci lubią wiedzieć komu mają powierzyć załatwienie swoich spraw.